پیام مدیر عامل شرکت عمران و خدماتی شهرک صنعتی لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی : نوروز جشن تحول به احسن الحال ، جشن شادی و شکوفایی ، جشن همدلی و هم پیمانی ، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان ، جشن پیوند با گذشته و زنده نگهداشتن هویت فرهنگ ایرانی این مرز و بوم است .

با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن نوروز سال 1400 ، بدینوسیله از تلاش ، همدلی و همراهی یکایک سهامداران محترم شرکت عمران و خدماتی ، همکاران ارجمند ، مدیران ، کلیه کارکنان و کارگران شریف و زحمتکش  صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعالی ، سالی سرشار از سلامتی ، موفقیت ، بهروزی و شادمانی برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان آرزومندم .

خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش ، علیرغم وجود فراز و نشیب های فراوان ، با لطف و همت و همکاری شما خوبان توانستیم در سالی که گذشت قدم هایی مؤثر و موفق در راستای توسعه و پیشرفت صنعت کشور برداریم . امید است در آغاز سال جدید با سرلوحه قرار دادن برنامه ها و تلاش در ارتقاء سطح بهره وری شاهد موفقیت های روزافزون باشیم .

در آستانه ورود به سال جدید از همه شما عزیزان تقاضا دارم با همدلی و همگامی و با تلاشی مضاعف در جهت اقتدار شهرک گام برداشته تا با استعانت از درگاه خداوند متعال شاهد بالندگی و تحولات بنیادین در این شهرک باشیم .

 

 

پیمان پورنصیری – رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران و خدماتی شهرک صنعتی لاهیجان

تمامی حقوق این وب سایت برای شهرک صنعتی لاهیجان محفوظ است.
Powered and Protected by FIP-CO WebSite Designers